اجاره روزانه آپارتمان مبله در اصفهان

اجاره منزل مبله در اصفهان سوییت مبله اصفهان اپارتمان مبله در اصفهان اسکان مسافر در اصفهان اقامت مسافر اصفهان سوییت مسافر اصفهان منزل اجاره ای اصفهان اسکان مسافر اصفهان منزل اجاره موقت اصفهان اپارتمان مبله اصفهان

اجاره روزانه آپارتمان مبله در اصفهان

اجاره منزل مبله در اصفهان سوییت مبله اصفهان اپارتمان مبله در اصفهان اسکان مسافر در اصفهان اقامت مسافر اصفهان سوییت مسافر اصفهان منزل اجاره ای اصفهان اسکان مسافر اصفهان منزل اجاره موقت اصفهان اپارتمان مبله اصفهان

قیمت اجاره و خرید ویلا در شمال

با نزدیک شدن به فرا رسیدن سال جدید، نرخ اجاره ویلا به صورت هفتگی در شهرهای پررفت و آمد شمالی به مرز 4 میلیون و 500 هزار تومان رسید!
    بازار داغ قراردادهای ویلاو سوئیت های اجاره ای، دو روز بیشتر با تعطیلات نوروز فاصله ندارد و تصمیمی که برخی از مالکان ویلاو سوئیت داران برای مسافران نوروزی امسال در نظر گرفته اند تفاوت قیمت اجاره بها در نیمه اول و نیمه دوم تعطیلات است.
    بررسی ها توسط «دنیای اقتصاد» نشان می دهد، مالکانی که ویلایا سوئیت های خود را آماده اجاره 24 ساعته یا هفتگی کرده اند جز خودشان ارگان یا مسوول دیگری، دخالتی در تعیین میزان اجاره بها ندارند.
    طبق گفته صاحبان ویلاارزش گذاری ویلاها و سوئیت
     بر اساس متراژ، کیفیت بنا، نوع امکانات رفاهی، میزان مسافت تا دریا، جنگل و مراکز خرید، عمر بنا و مبله بودن است.
    برای مثال: در منطقه ای بین سیسنگان و نور یک ویلای دوبلکس با کلیه امکانات و مبله در هفته اول در ازای هر 24 ساعت 500 هزار تومان و در هفته دوم 450 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

ما لیستی از واحدهای اقامتی تفریحی را در غالب ویلاهای مبله زیبا و شیک در منطقه بکر کردان برای شما آماده کرده ایم. ویلا استخر دار در کردان، اجاره ویلا در کردان به صورت اختصاصی و روزانه با رعایت کلیه اصول بهداشتی برای جلوگیری از کرونا، اجاره آلاچیق در کردان و اجاره باغ در کردان اجاره روزانه ویلا استخردار در کردان گاهی اوقات پیش می آید که قصد سفر کاری یک روزه را داریم ولی به دلیل شیوع ویروس ها نمیتوانیم، در هتل و مسافرخانه اقامت کنیم. در این صورت می توانیم به فکر اجاره ویلا یک روزه باشیم. اجاره روزانه ویلا در کردان با هزینه بسیار پایینی انجام می پذیرد.قیمت اجاره روزانه ویلا در کردان همچنین در برخی مواقع با داشتن کد تخفیف می توانید از تخفیف فوق العاده زیاد اجاره ویلا در این منطقه برخوردار شوید

    همچنین ویلایی به متراژ 120 متر مربع نوساز مبله با چشم انداز کوه، دریا، جنگل در 15 کیلومتری رامسر در هفته اول برای هر یک روز به مسافران، 300 هزار تومان و در هفته دوم 250 هزار تومان اجاره داده می شود.
    از سوی دیگر یک میلیون تومان به عنوان اجاره هر روز، ویلایی دوبلکس 5 خوابه با 4 سرویس بهداشتی داخل شهرک نمک آبرود، برای ایام عید از سوی مالک در نظر گرفته شده است.
    علاوه بر این عنوان بهترین منطقه جنگلی نوشهر، برای ویلایی دوبلکس 2 خواب، لوکس با کلیه امکانات برای هفته اول و هفته دوم عید، به ارزش 4 میلیون و 500 هزار تومان اجاره داده می شود.
    از طرف دیگر در منطقه خزر شهر جنوبی در بهترین فرعی یک ویلای 3 خوابه در1000 متر زمین در ازای یک شبانه روز 800 هزار تومان اجاره داده می شود.
    همچنین در نمک آبرود اجاره یک ویلای 200 متری، دوبلکس و مبله یک میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.